Studentveckan.

Okej.
Det har hänt extremt mycket den senaste veckan och jag har inte alls hunnit med allt vad jag trodde att jag skulle hinna. Jag skulle så gärna vilja berätta massamassa om studentveckan, men det kommer jag inte ha tid med. Därför gör jag här en liten sammanfattning, inte så värst rättvist gentemot den fantastiska tid det har varit, men det är iallafall något.

♥ Måndag.

Middag för oss i kulturklassen hemma hos vår mentor.



Vi åt jordgubbar och tokgod mat!



Innan hade vi målat en tavla med alla våra självporträtt. Hon hängde upp den direkt. Fint!



Vi spelade ett spel som mitt lag vann!



♥ Tisdag.

Efter mycket om och men fixade klassien ihop flaket. Det blev såå fint!









♥ Onsdag.

Onsdagen har vi redan gått igenom.



♥ Torsdag.

Sista natten med mössorna.





Vi hade fest här, drack "drinkar" och läste dikter jag skrev när jag var typ 5.





När klockan slog natt begav vi oss ut. Vi dansade,dansade,dansade. Sen kom jag på den fantastiska idén att ha efterfest hos mig. Bra sa alla. De sista gick vid halv 7. Då hade solen varit uppe länge.



♥ Fredag.

Tid för återhämntning och städning.
Sen tog jag tåget till Kungsbacka och möttes av en bror med en bruten arm. Fast han var glad ändå.


2009-06-19 @ 16:29:08 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

haha! Hector ser precis ut som monstret på tröjan! Lite sötare kanske...

2009-06-20 @ 14:37:58
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0