Man vill va hög när man är ung!

Studenten. Inte alls överskattat som jag trodde.
VI hade så himla roligt.

Det hela började med Champagnefrukost!









John matchar stiligt!



Siris mössa är så sann! Love it.



Skolan, med tal, tal, betyg, tal, tal, hemlig öl på toaletten och tal.



kl 15 sprang vi ut. Ut! Ut! Ut! Aldrig tillbaka!













Haha!



Efter flakturen åkte vi hem till släkt och vänner, åt mat, blev fullare, öppnade presenter och kramades kramades kramades! Iallafall gjorde jag det. (puss till alla som kom!)

Sen åkte jag hem med alla presenter. Hittade en halv flaska bubbel och gick iväg till Oxygen.
Där dansade vi oss tokiga och gick hem vid 3. Då kunde vi såklart inte sova, så vi bestämde oss för att vara vakna. 24 timmar i sträck! rekord!

Och detta är såå dagen efter.

2009-06-15 @ 21:53:53 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: V,

åh era förbaskade ungar! men så glad ändå för er skull! själv har man 2 år kvar men jag SKALL klara det! PUSS!

2009-06-15 @ 22:22:56
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria
Sagt av: John!

Helt. Sjukt. Underbart.

2009-06-15 @ 22:55:47
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: katrín

Haha, fan vad underbart! Åh! Vill ta studenten varje ååååår! Fast då hade det ju inte varit samma grej, men gud vad jag saknar det.

2009-06-15 @ 23:03:36
URL: http://katla.devote.se
Sagt av: Anonym

Jasså, man åker flak i strömstad också? ;) GRATTIS emma.

2009-06-15 @ 23:14:25
Sagt av: malin

om jag hade varit rik , då hade jag kommit ned till er

2009-06-15 @ 23:51:59

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0