Helgen 29 april - 2 maj.

Torsdagskvällen inleddes med Topshopfest där de bjöd på dricka. Flott!



Hanna och jag provade hattar.







Sen bar det av till Svanen där Ghetto Barbie Crew skulle spela skivor



dansgolvet framför oss var helt galet! otroligt kul!
efter några timmars sömn tog isabelle och jag bussen till Oslo!



supersmala spårvagnar, dryga tonåringar, rosinboller och sneda övergångställen.



Bell och jag mötte upp Jenny som vi skulle bo hos. Hon tog med oss på en liten sväng runt Grünerlökka.
Bland annat till en pytteliten vintageaffär där alla plagg hängde på pärlgalgar.











det började såklart regna, men vad gör det?







till middag åt vi världens godaste pizza, jag lovar - världens godaste!



lördagen inleddes med en stadig frukost.



sen tog Isabelle med mig på en rundvandring i stan. välidgt turistigt, men också väldigt roligt.





















på kvällen kom Jenny hem igen, vi åt pasta med laxsås (fab!) och drack drinkar.





på söndagsmorgonen åkte vi iväg till Sarpsborg för att Jenny skulle tävla.





De var jättefina och himla duktiga.



Bell och jag sa hej då och tog bussen tillbaka till göteborg. en riktigt fin helg!
2010-05-09 @ 15:28:14 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Isabelle

Fin helg indeed!

2010-05-09 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0