Lights and Music.

Torsdagkväll.
Svanenkväll.
GBC-kväll!

'

började hos Isabelle för att gå igenom låtar och dricka EMDshots.



vi åkte iväg till Svanen och lärde oss hur skivspelarna funkade.





Klara, Bell och Emelie (emelie hade fantastiska namn på sina skivor tillexempel; rävslagsmål, hästgodis och besöksförbud) Vi hade otroligt roligt, och det var många som var framme och berättade hur bra de tyckte att det var! Fab!



vi spelade massa blandade grejer, men ungerfär det här spelade jag.
2010-01-23 @ 18:26:50 Om musik. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John

Jaaa ni var duktiga tösabitar allt!

2010-01-23 @ 19:44:03
URL: http://riodecharmero.blogg.se/
Sagt av: Daniel

Jag vill också dansa till den musiken :(. Spela fler gånger så jag får tillfälle.

2010-01-23 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0