lördagsnatt.

En fruktansvärt rolig kväll hos Isabelle som snare blev en natt på Jazzhuset!



små päronfåglar knåpade Isabelle och jag ihop. (väldigt inspirerade av Luddes verk!)



John och Lars kom, de hade med sig frukt!





Emelie hade på sig en flott Brännö Serenad knapp, och en liten hund.







Patrik och Jon kom efter en stund. (tyvärr var alla bilder på Jon suddiga - för mycket studs i den grabben)



En alldeles ny bekantskap kom! Daniel. Lars hade träffat honom någonstans dagen innan och tyckte att han skulle hända med. en smart idé!



klockan blev halv elva och vi gick mot vagnen.





in på jazzhuset, skojjiga vakter som försökte stila med norgekunskaper, tom&jerry kex och några öl.
jag träffade även Felicia och Amanda, trevliga flickor.



Almedal på scen!









Sen var det bara massa dans under den stora discokulan!
Massa underbara hits! som den här, och den, och den! otroligt kul!





kameran hamnade visst hos någon annan för några minuter.


2010-02-15 @ 14:57:37 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: malin

jag vill åka ned till er NU ! och jag vill prata med er NU ! och jag vill dansa med er NU ! och jag vill skratta med er NU ! och jag vill dricka öl och vin med er NU ! och jag vill helt enkelt bara åka till göteborg , NU !

2010-02-15 @ 23:07:29
URL: http://malinewalinnea.blogg.se/
Sagt av: John

Ah, jävligt bra kväll!

2010-02-16 @ 01:55:21
URL: http://riodecharmero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0