Adam Green.

Alltså. Jag fick en biljett till Adam Green i julklapp av John och igår var det dags.

Vi gick dit utan större förväntnigar och gich därifrån nästan lika berusade som Adam själv.
Det var en otroligt rolig spelning! Bland annat kallade han sin synthspelande bandmedlem för "Doctor Fuck", tände en cigarett (till allas förtjusning) och var full/hög/glad hela tiden. Att Jasmin var uppe på scenen och hånglade med honom och sjöng "Jessica, Jessica Simpson" gjorde det ju absolut inte sämre!

Sen kan vi ju bara konstatera att Adams röst är fantastisk! (tillochmed när han crowdsurfar)

det blev inga bra bilder what so ever från min lilla compact så enjoy Rockfotos från i fredags istället!

20100214_171833_628263

2010-02-13 - Adam Green @ Strand. FOTO: Olle Kirchmeier/ROCKFOTO
2010-02-16 @ 15:02:49 Om musik. Permalink


Kommentarer
Sagt av: jennifer,

åh, så fint.

jag hade himla gärna velat se adam green någon gång.

2010-02-17 @ 12:14:26
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0