Idag har jag stämplar på båda handlederna.

Lördagnattens äventyr började någon gång kring halv 7. Smink, hår, kläder. "Sekreterarlook" var ledordet.
Klara hade förfest där vi drack Oh Jollitys (en mycket god hemmakomponerad drink, cred till Isabelle och Klara) och minndes kräftskivefestivalen.

Alla var väldigt "lookiga" och alla hade snören på sina högklackade skor.



Vi gick till Henriksberg, drack öl, shotade och dansade till Oh Jollity. Bäst!
Efter mycket snack fram och tillbaka tog vi oss till Rio Rio. Hundra Indie Hits, bra idé men för mycket kö.
Vidare till Nefertiti och djungeldisco som Isabelle snabbt döpte det till. Vi dansade till halv 5 och gick sedan till "huvud mc Donald's" vid Brunnsparken. Där åt vi några torra pommes och väntade på att morgonvagnarna skulle börja gå igen. kvart i 6 sa jag hej då till grabbarna och tog tram number 7 hem. kom isäng vid halv 7.
Så borde det vara varje lördag!
2009-09-13 @ 20:57:00 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: malin

underbart !

2009-09-13 @ 21:34:46
URL: http://malinewalinnea.blogg.se/
Sagt av: Johnjohnjohn

Haha, Malin har redan kommenterat den exakta kommentaren som jag tänkt lämna.

2009-09-13 @ 21:54:36
URL: http://riodecharmero.blogg.se/
Sagt av: jennifer,

höga skor med snörning är så enormt fint. känns lite extra höstigt med :)

2009-09-14 @ 20:12:15
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0