ett svartvitt inlägg om Jens födelsedag.

Den första oktober fyller Jens år.
Igår var första gången jag fick vara med.
Frukost på sängen och en helhjärtad men hemsk sång.



På kvällen åkte vi till Hard Rock Café och åt mat.







Mums!



Vidare till Parken där Camera Obscura spelade. En vänlig men bestämd vakt sa att jag inte fick fotorafera med systemkamera om jag inte hade fotopass, och det hade jag ju inte. Så jag fick nästan inga bra bilder, medan mobilkamerorna smattrade vidare med sina blixtar.



Svanen nästa! (otroligt charmerande att jag har något mellan mina tänder...)



John, Malin och Yolanda kom också. Vi dansade såklart.



Man får öl i vinglad när bartendrarna är snälla och serverar en halv öl för att "vi stänger om 10 minuter"



Ännu en fin kväll!
2009-10-02 @ 12:52:13 Om mina vänner. Permalink


Kommentarer
Sagt av: jennifer,

åh, det låter ju helt underbart fint.

camera obscura är fantastiskt vackra live.

2009-10-02 @ 14:21:52
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Sagt av: Johnjohnjohn

Så sjukt bra kväll! Jag hade så jävla roligt, asså! Så. Jävla. Roligt!

2009-10-02 @ 14:28:32
URL: http://riodecharmero.blogg.se/
Sagt av: malin

det var bäver-roligt ! cpastokkewl !!!

2009-10-03 @ 16:18:35

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0