Den där 21 februari.







Idag är det exakt en kalendermånad tills jag tar studenten.
Det är ohyggligt mycket som ska hinnas med innan dess.

Jag tyckte att det var mycket att göra i februari också.
Jag trodde  att jag skulle drunkna, att projektarbeten och inlämningar skulle kväva mig.
Lite så var det ju också. Men där någonstans i mitten av allt tog Hanna tag i mig och tog med mig till Partille.
Där fick vi försvinna ett tag.
Vi dansade och skrek och levde.
Där, mellan rader om att flyga söderut och om att låta tågen ta bekymmren. Precis där kände jag att jag skulle överleva den här våren. Att komma till den insikten var verkligen befriande.

Våren är här, och jag är nog mer oinspirerad än någonsin. Samtidigt har jag aldrig varit mer optimistisk inför framtiden.
2009-05-10 @ 22:35:54 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: circus em

Tusen tack! Jag blir oändligt glad ska du veta.



Kärlek till dig

2009-05-10 @ 23:07:12
URL: http://obstinate.blogg.se/
Sagt av: Victoria

åh Håkan!

2009-05-11 @ 16:55:27
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria
Sagt av: Evelina

håkan kan få en att lyfta och flyga sin väg. vilket också kan vara lite farligt för man inser att dumma saker som hyperboler och högproser betyder inget och ändå ska man lägga ner allt man har för att få det rätt. jag hatar att vi har så mkt att göra i trean att man inte hinner tänka själv, liksom vad fan ska jag göra efter studenten??? du vill inte haka på till london och bo där ett tag? låter väl rimligt, med en helt total främling. men jag lovar att jag är intressant...

2009-05-13 @ 21:23:12
Sagt av: Emma.

Evelina! Vem är du?

Jag hakar mer än gärna på till London och bor där. Det spelar ingen roll att du är en total främling, främlingar är ju bara vänner man inte lärt känna än.

2009-05-13 @ 21:38:56
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Sagt av: Nicco

älskade håkan.

det finns ingen lika magisk människa som han.

han vet exakt hur man ska trollbinda och få en helt paralyserad. han är bäst

2009-05-18 @ 12:36:54
URL: http://nicolundgren.blogg.se/
Sagt av: Evelina

Jag är en människa, med fingrar som kan skriva en del saker ibland. Mer än så vet jag inte än...

Det kan också vara så att jag är väldigt förvirrad och bara inte har en aning, men det är klart att det finns ord som kan måla en bild av mig men hmm Jag är tydligen bra på att skriva flummiga tankar i alla fall.



Ps. Lyssna http://www.myspace.com/coeurdepirate (Francis!)

Ps2. Vad är det för dator du har?

Ps3. Ska du till WOW i augusti?

2009-05-27 @ 16:35:59

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0