P&L - 09.



Mikaela och jag tog bilen till borlänge. Vi lyssnade på musik, sittdansade och skrattade.


Vi bar galet mycket saker till vårt camp. Andra vändan tog vi med oss en kundvagn. BEST!


Henrik.


Filip.


nils och jag sprang bort till festivalområdet för att se Florence Valentin, men den spelningen var flyttad. typiskt sa vi och ritade på gatan istället.


Malin och Mathilda kom förbi. malin hade en övertrimmad tädare.


Party Pantern! (han däckade redan första kvällen, han missade HELA sin första festival. jag är besviken)


vårt excellenta camp!


med pöl, inte pool. där kylde vi öl och badade ibland.




malins tatuering!






insane!


chiiiiips! skrek vi och åt upp dem.






såpbubblor är grejen!




CARL BARAT! Han var grymt bra! vi var så glada!


Carol (andra från vänster) var där också. John och jag skrattade i 5 minuter. Minst!


Världens vackraste Nina!


Hockey! Galet bra grabbar!




Vi väntar på Pete.


GAAAAAH!


Sötaste paret. De stod helt stilla i säkert en kvart och bara kramade varandra. Galet fint.


Florence Valentin (äntligen)


Hello Saferide. Bästbästbäst!



Älskade Håkan avslutade det hela. Han spelade bara dårar rusar in och jag ville dö litegranna.



Det var nästan allt från Peace and Love 2009 (jag har två engångskameror som ska framkallas också).
2009-06-29 @ 17:18:19 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: jennifer,

carl barat hade jag hemskt gärna velat se live.

2009-06-29 @ 17:32:54
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Sagt av: katrín

Åh, verkar ju ha varit en helt underbar festival!

2009-06-29 @ 19:39:06
URL: http://katla.devote.se
Sagt av: Anonym

Det ser ut som ni hade det väldigt skoj iaf. Nästa år blir det värre! för då ska jag med igen!

2009-06-29 @ 20:42:25
Sagt av: malin

helt underbart !!!! jag hade så roligt och erat camp var så trevligt ! och det bästa av allt att om vecka gör vi det igen !!

2009-06-29 @ 23:54:11
Sagt av: malin

+ att jag tänker låna dina bilder .. hoho

2009-06-29 @ 23:54:37
Sagt av: Lina

Ramlade in på den här bloggen av nån anledning..haha..men ni verkar ha haft grymt kul! :) det hade jag med! laddningen inför p&l 2010 har redan börjat!! ;D

2009-06-30 @ 22:10:56
URL: http://linagabrielli.blogspot.com
Sagt av: penny

men det är ju du!

hittade dig i mitt kommentarfält, väldigt väldigt gammalt. men ååhh, fortfarande skyldig er ett tack för adoptionen och ratatat!

KRAM

2009-07-04 @ 19:43:40
URL: http://tigermilk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0