Ett London i bilder. Del ett.

Vi landar på Stanstedt. Väntar på Expressen som ska ta oss in till stan.



St. James park i eftermiddagssolen. Jag älskar januarisolen. Den lyser liksom så starkt.











Vi bodde i Hannas rum. Det var fyllt med vackra saker och fina citat. Bland annat;
There's a crack in everthing. That's how the light gets in - Leonard Cohen.



Second Hand. Ingen shopping (förutom en ljusrosa väska på Beyond Retro).



Duke Of Uke! Åh! Fintfintfint!



Brick Lane.









Neonskyltar i Elephant and Castle.



Leicester Square.







Covent Garden.





En av de sötaste affärerna jag har varit i!









Cupcakes!





De var försvinnade goda!



John och jag blev kära. I sötsöta gökur.





Det låg stjärnor i en trappa!



Tunnelbana. Fram och tillbaka.



Buss. Hit och dit.



Snöflingor över Carnaby Street.



Blommor utanför Liberty.

2009-01-15 @ 23:43:37 Om resor. Permalink


Kommentarer
Sagt av: malin

puss på allt , puss på er

2009-01-16 @ 20:00:00
Sagt av: John

Jag borde vara mätt på London men jag saknar det faktiskt

2009-01-16 @ 21:33:40
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Anonym

Riktigt fina bilder :O

2009-01-26 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0