Tänkt.


Trött. Jag ska jobba i morgon, do believe I told you so...
Solen var fin idag, inte alls jobbig och påträngande. Och jag älskar Jens Lekman, det får man aldrig glömma!
Gillade verkligen Almost Famous, Zooeys hår var helt perfekt, varför kan inte mitt hår vara det?
Och Kate påminnde om Tilda i Federales. Jättemycket.

Maten var god, mamma var glad, jag var kort. Varför? Kan jag inte bara sprudla lite?
Fick sms av Malin. Varför är jag inte där? varförvarförvarför?
I morgon beställer jag biljetter till Stockholm. 15 - 18 April. Vi säger så, bra.
Vart 17 ska jag bo? Pappa nämnde kontoret.... Strunt samma. Det ordnar sig. Gud, jag måste sluta planera så himla noga. Bara andas och leva lite. Hjälp.


Se detta som en inre monolog.
Ja, jag gillar Svenska C.


Sannah Kvist.
2009-02-13 @ 23:42:51 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: astrid

JIppie du kommer till sthlm!! Du kan alltid bo hoss om du vill....

2009-02-14 @ 12:15:23
URL: http://fashioncircus.blogg.se/
Sagt av: malin

emma ! du får bo hos mig ! ja varförvarförvarför är du inte här ?? tänker du på riktigt boka biljetter då ? för då ska jag skriva upp det direkt !

2009-02-14 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0