En dag till.

Strömstad - Göteborg - Strömstad.
På mindre än 24 timmar!

Denna kväll och natt bestod av, dans, öl, snö, hångel, drinkar och antagligen tidernas bästa Håkanspelning!
Tyvärr hade jag inte med mig kameran, eftersom att batteriet är knasigt.



Vi kan väl kalla spelningen för den ultimata förfesten.
Sen åkte jag till Isabell, drack melodifestivaldrinkar (BWOiton var bäst!), åt popcornkaka (det låter ju hemskt, och såg ut som något man kletar ihop till ett barnkalas, men fy 17 vad gott det var!), såg på hästhoppning och smidde planer inför Kräftskivefestivalen. Sen tog vi sista bussen till Pustersvik.

Där var det dans, dans, dans!
Tiden gick snabbt och mitt huvud snurrade nog ännu snabbare.
"Du dansar så jävla gött!"

Vi var hemma vid 4.
2009-02-22 @ 16:00:58 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: malin

ni vill jag faktistk ha varit nere hos dig ! om nästan en månad ska vi precis göra allt det där ! förutom håkan och det är synd , men annars bäst !

2009-02-22 @ 16:41:24
Sagt av: Isabelle

tack för en finfin kväll emma!

sitter och knaprar på resterna av popcornkakan nu, perfekt söndagsmiddag!



btw så täckte jag och klara tv-skärmen flera gånger om under worldcupen idag då vi ständigt hade en kamera rakt i fejan. ghettobarbiesarna tar över världen! haha!

puss!

2009-02-22 @ 18:40:10
Sagt av: Linnéa

låter underbart fint! och popcornkaka låter spännande..

2009-02-22 @ 21:34:43
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Sagt av: Erika

Åhh Håkan va dunderbra :D såg dig inte, men gud i himmel va det var varmt där framme vid scenen x'D

2009-02-23 @ 14:11:59
URL: http://densannasanningen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0