3, eller nej, 4 saker.

Åh. Alltså.
Mina 3 (plus en) favorit skivomslag.
Det finns såklart fler jag gillar, men dessa är änsålänge mina favoriter. och som alla vet kommer det förmodligen ändras under årens gång. okej, mina 3 (plus en) bästa skivomslag just nu.

(utan inbördes ordning)


The Strokes - Is This It
Läckert och Banned in the US.



New Order - Substance
Rakt, snyggt, stilrent.



Joy Division - Unknown Pleasures.
Iconic. Ingen förklaring krävs.

och bubblaren, fast den måste vara med för den är så bra!



The Embassy - Tacking
En snygg ram. Inte ens titeln. Love!
2009-12-01 @ 11:45:09 Om musik. Permalink


Kommentarer
Sagt av: jennifer,

jag knarkar joy division i dessa vintertider. det är tveklöst ett måste.

2009-12-01 @ 12:27:48
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Sagt av: John

MMM, SÅ JÄVLA SNYGGA. THE LIBERTINES ANDRA SKIVA HAR RÄTT SÅ SNYGGT OMSLAG, MEN DET ÄR NOG INTE TOP THREE. MEN JAG TYCKER DOCK ATT VELVET UNDERGROUND AND NICO MED WARHOL BANANEN BORDE VARIT BUBBLARE!

2009-12-01 @ 13:28:29
URL: http://riodecharmero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0