Finally.

Äsch.
Dagen idag har handlat om Edie Sedgwick.
Och mat.

Vi ska ju på utflykt (är inte det ett underbart ord?!) i morrn. Vi i konstklassen.
Detta betyder att jag måste planera.
Som 17!
Jag menar, jag planerar min dag utifrån mat. När jag ska äta, vad jag ska äta, vad jag hinner göra innan jag ska äta etc.

Okej.
Det låter kanske lite knäppt. Men sån är jag.

Så jag har fixat mat som jag ska ha med mig i morrn. Sallad, banan, vatten och kakor som jag har bakat!
Jag har bakat en massa kakor så att det ska räcka till mina kära vänner.

Men det bästa med att vi ska till Oslo i morrn är att vi ska se Andy Warhol utställningen! Det är verkligen det jag ser fram emot allra mest! 




2008-10-14 @ 22:39:37 Om saker jag gillar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Det var då bland de finaste bilderna jag sett...Hm...Undrar vad jag ska packa i matsäcken. Dust? Anybody? No? Dust!

2008-10-14 @ 22:54:13
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Sister Disco

waaah. Warhol!

2008-10-21 @ 10:45:27
URL: http://sisterdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0