Musik.

Jag älskar musik.

Jag har en ganska spretig musiksmak och är inte rädd att ta in nytt blod.
Myspace är och förblir något av det viktigaste. Det är ju så praktiskt! Du hittar ett bra band, bokmärker, tittar in hos deras vänner och kontakter och vips har du skaffat dig en helt ny park av band och musikanter.
Speciellt små band är så spännande!

Jag är inte så petig heller.
Det är liksom inte så noga vad andra tycker att man borde lyssna på.
Fast det är klart. Här i Strömstad har vi ju inte direkt nån dresscode vad gäller musik.

Jag har dock svårt för sönderspelade hits från America. Tänk Beyoncé, Katy Perry och company.
Däremot har jag inga problem att dansa till låtarna på närmsta dansgolv.
Vad det beror på vet jag inte. Men kanske har det med att göra att det inte spelas någon annan musik på stadens så kallade uteställen.

Det är synd.
Det hade ju varit tusen gånger roligare att dansa till riktigt ruskigt tokigt bra dansmusik!
Som tillexempel CSS, Justice, Familjen eller min nya stora kärlek, Cut Copy.

2008-10-30 @ 22:25:35 Om musik. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Ja! Justice! CSS! Familjen! Det hade varit dunderbra!

2008-10-31 @ 11:04:42
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0