"Bränngo!"

Jag var alldeles glad igår!
En tjej på jobbet kan tydligen en del om händer och dess linjer.
Hon tittde på min högra hand och utbrast "Men! Du har ju sånahär fina konstnärslinjer!"
Redan där kände jag att dagen nog skulle bli riktigt bra!
Sen kunde hon berätta att jag hade ett stort och varmt hjärta, att jag skulle få resa mycket och att mitt hjärta och mitt intellekt ibland inte alls kom överens.

Kvällen tillbringades med en high school film, svenska lantchips, tortelanas (haha!) och fina vänner!
Det gick ut på att äta mat, prata, skratta och se på film. Sånt gillar jag.

2008-10-11 @ 23:49:00 Om saker jag gillar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Men oj! Det är ju DU! Helt galet att hon kunde träffa så rätt!

2008-10-12 @ 15:27:37
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0