Aaaah!



Oh!
Jag fullkomligt älskar filmer med riktigt bra kostym, soundtrack och typsnitt (tja och bra handling och vackra människor och fina miljöer och bra rekvisita och ja.. sånt som gör en bra film till en bra film).

Ett exempel på en sån film som jag verkligen avgudar är Marie  Antoinette!
Se den!

Jag kom och tänka på den idag för att när jag städade mitt rum.
Eftersom att jag satte hela mitt iTunes bibliotek på shuffle.
Och då kom den här låten och då var jag tvungen att lyssna på New Order hela kvällen.

Nu ska jag se Factory Girl.
2008-10-09 @ 21:40:05 Om filmer, böcker och sånt. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

New Order! Så nära Joy Division man kan komma. Gud...Ska du se Factory Girl din lyllooooos! 17 timmar gick snabbt ^_^

2008-10-09 @ 22:00:30
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Rebecca

marie antoinette är en av mina favisar<3

och new order såg jag på arvika 05 :) men de var inte så bra för de var mest gubbiga :( men lite bra såklart!

2008-10-10 @ 15:26:16
URL: http://shehasmicrosoft.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0