Nu så...

borde jag absolut börja med läxorna.
Men först!
Fodra hästarna.

Sen ska jag packa... jag ska till Oslo och träna med Norska Juniorlandslaget i Fälttävlan.
Vi ska vara ryttare när Lucinda Green håller clinik.
Mamma, Hanne och jag ska bo på Hotel och vara borta i två dagar.
Det ska bli så spännande!

Det innebär att varken John eller Henrik kommer få tillbaka sina USB minnen som jag lovade. Skämmas borde jag!

Och så har jag kommit på att man absolut borde göra en musikvideo till den här låten.
Tänk vad fin den skulle kunna bli!

och så vill jag faktiskt ha ett sånt här!
Ett halsband med en massa kakor på! Underbart!

image381

knappar är också väldigt sött!
2008-05-12 @ 21:11:21 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Härlig bild!

Gud vad kul...Det med Lucinda Green, det är verkligen stort ju! Jag menar...oj! Jättebra Emma!

Paris 2004...Som jag älskar den, den skulle kunnit vara den SÄMSTA låten någonsin, men så länge den har DET introt så är jag fast! Vet ej varför.
En video till den! Det är ju en galet bra idé! Gud! Lyssna bara på texten! Och melodierna ju!! Ojo joj!

2008-05-12 @ 21:55:46
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se
Sagt av: nathalie

bilden är fantastisk.

2008-05-19 @ 13:56:36
URL: http://ruddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0