Nr 401.

Detta är inlägg nummer 177.
Bild nummer 401.
Den här dagen är den 144 dagen i år.
Det här är ett ballt band! Lucky Number Learnalilgivinanlovin är lätt bästa låten. Men när man hör de andra låtarna har jag faktiskt svårt att tro att det är de som har gjort den. Men det hör inte hit. Det är en bra låt. Punkt slut.

Premiär idag!
Det gick bra. Fråga mig inte vad pjäsen handlar om för jag vet inte riktigt.

Trevlig stund över en bit mat senare på kvällen. Tack tack!

image401

Allvarliga samtal och ansiktsmasker passar inte riktigt ihop.
Men det fungerar ändå.
2008-05-23 @ 23:14:09 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John

Nej, det passar inte alls och jag tänkte på det en hel del. Nåja.

2008-05-23 @ 23:57:03
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0