Lucinda.

Well.

Var ska jag börja?
Detvarsåhimlasuperkul!!!

Massa bra saker sa hon, och det gick så bra, och hon var så rolig, och vi gjorde massa bra och vettiga övningar.
Så nu är det ju bara att ta till sig allt, smälta det och använda det.

Åh! Jag verkligen älskar hennes brittiska sätt och uttryck!
Och hon var riktigt positiv till mig och Mississippi.

- A lovely horse!
- Emma! Your balance is brilliant!
- Oh! Perfect riding!
- This horse really got brains. She is so clever!

image382

image383

image384

Jag bara upprepar mig själv, men det var en sån kick!
Att få höra av en av världens bästa fälttävlansryttare att man har en bra sits, och att man rider en bra häst, och att man är på rätt väg. Det känns så bra! Efter två sänna hära dagar vill man ju bara fortsätta med det här hela livet!
2008-05-14 @ 22:11:16 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John

Gud...Fina Emma, vad bra!

2008-05-14 @ 22:37:11
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se
Sagt av: Malin

roligt roligt , jag är så glad för eran skull !

2008-05-15 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0