I'm not gonna teatch you how to dance...

Idag är det ledigt.
Jag sov 14 timmar i natt och känner mig trött. Mystiskt.

I morse satt jag och mamma med var sin kopp te och tittade på fölen som var ute i solskenet. Vi pratade lite om hur bra vi har det egentligen. Vi lyssnade på fåglarna och skrattade lite åt fölets söta skutt.
Flugora surrade och vi hade det fint.
Sånt borde man göra oftare.

Nu ska jag åka iväg med min moped och rida Mississippi på Mardal.
Träna lite så att nästa tävling kan gå ännubättre än den förra.

Här är två videor som söta Caroline filmade i Gärds.
Och dagens sötaste band är detta!!!



2008-05-08 @ 11:29:16 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

14 Timmar!!! R-E-S-P-E-C-T!
IDAG SÅG HENRIK OCH JAG GERT OCH ULLA PÅ DATE!!!

typ

2008-05-08 @ 17:48:54
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0