Gårdagen.

Igår var en av de finaste på ett tag.
Vi kan säga att dagen började när skolan slutade.
Då gick John och jag ner till Strandpromenaden. Det var varmt där.
Vi lyssnade på Beatles, Stones, Håkan, Kinks och Nancy Sinatra.
John spelade gitarr och vi hade galet kul, även om vi inte gjorde så mycket.

Jag spelade lite jag också. Introt till Kom Igen Lena!

image368

Sen mötte vi upp med Joel och Henrik. Åt hamburgare och mjukglass på Torskholmen. Oj vad kul vi hade! Åt allt och åt inget! "YEAH!" Hahahaa!

Efter ett tag skulle Joel och Henrik iväg på "Derby" mellan Strömstad och Grebbestad på Strömsvallen, fråga mig inte vem som vann. John och jag stannade kvar på Strandpromenaden. Satt och lyssnade på allt möjligt i hans ipod.

Capri. Detta vackra Capri. Men tyvärr Hanna, det var inte så rockigt.
Men galet kul borta på scenen. Jag fick göra audition till Maskeradligan. Jag blev antagen!!!

Nu ska jag fixa Carolines hår och baka tårtor. Konfirmation 2008!
2008-05-10 @ 07:58:57 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John!

Seeee på rock'n'roll flickan! Rock 'n' roll blåa ögon. Japp! Antagen indeed! TILL ATT GÖRA MACKOOOR!

2008-05-10 @ 11:45:01
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se
Sagt av: Daniel

Förlag på någon "fet jävel" som kan äta mackor? =)

2008-05-10 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0