Sommarklänning i Mars!

Idag var jag jättepepp när jag vaknade!
Även om jag bara sov fyra timmar i natt.

image186

Så jag bestämmde mig för att ha en av mina favortklänningar idag!
Och då blev jag på ännu bättre hummör.
Band i håret blir man också glad av.
Och när någon säger att man är fin så blir man så klart ännumera glad!

Dessutom är Romantiken något av det finaste som finns!
Ja, både romantik i sig och Romantiken som litterarurepok.
Unga hopplösa drömmare som beskriver sin olyckliga och lyckliga kärlek i sådana proportioner att man får svindel.
Men de gör det så fint så att jag förstår det!

Jag har beställt Edith Södergrans samlade dikter idag också, något jag tänkt på i över 2 månader och nu äntligen gjort. Det känns bra!

Den ska åka med till London!
Sitta i parker och bli sliten och älskad.
Fläckad och tummad.
Vi kommer älska varandra, boken och jag.

Idag har jag också beställt tågbiljetter till Stockholm!
Så nu är det också på riktigt!
Det kommer upplevas!
KALAS!
2008-03-14 @ 23:39:26 Om utsidan. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Ja nog var du fin. London, Stockholm, Romantiken, Dikter, när tar allt bra slut?

2008-03-14 @ 23:45:36
Sagt av: Kelly Garrett

underbart tyg, flickigt och spralligt. när åker du till sthlm då?

2008-03-15 @ 16:46:53
URL: http://ruddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0