Mississippi kan vänta...

Åh nej!
Mississippi kan inte vänta!
Hon är här nu, och jag får låna henne!
Och glad är jag för det!
För jag lär mig så mycket och har så kul, lär känna nya männsikor och ja, har underbart kul!

Idag har vi varit i Norge hela dagen.
På Tune och tränat för Johan Lundin.
Superskoj!
Mina små hästapollar är så duktiga att man inte kan göra annat än att rida och le.

Idag har de skuttat runt 1,20 banor utan nåra problem alls och i natt ligger terrängbanan och väntar på oss.
För i morgon är det terrängträning som gäller! Jag längar som en toka!
Har inte ridit terräng sen i September...

Oj va kul det kommer bli!

Min mamma fick en ny telefon i födelsedagspresent och den har en kamera, precis som alla moderna telefoner har nu för tiden. Hon ville så gärna ha kort på mig och hästarna i den sååå.. några minuter och pussar senare så var det fixat!

image168

image170

image171

image172

Det blev lite rörigt...

image173

image174

Elmer är en sån barnslig unge, så han tycker inte om pussar!
Men om man råkar ha lite godis på sig så är han inte sen att hitta det, och då kan man sno till sig en puss!
Det bästa han vet är att bli kliad på ögonlocket! Helt galet!
Jag tror att han och jag är lika knäppa.
2008-03-08 @ 19:13:04 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

hahaha! Så gulligt!

2008-03-08 @ 19:56:16
Sagt av: Malin

Terräng ! helt underbart att det har varit så varmt att vi kan rida i terrängen så här tidigt på året , jag blir alldeles lycklig !

trasan är också dum , hon vill inte heller pussas . men jag pussar henne i alla fall , järngreppet säger jag bara . mjhihi

2008-03-08 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0