I'm so excited! I just can't hide it!

Otroligt!
Helt Otroligt!

Mississippi, Elmer, Mamma och jag åkte på tävling i Norge vid tre tiden idag.
Laddade med glatt hummör, nyputsade sadlar och knoppade manar.
Jag hade hoppats på att komma hem igen med glatt hummör och ett steg närmare fälttävlanskvalet.
Det lyckades jag med, och mer därtill!

Hästarna var så duktiga att jag blev placerad med båda två i 1,10 m klassen.
De hoppade så fint, lugnt och rytmiskt.

I 1,20 m klassen gick jag upp i ledning med Mississippi och det höll hela vägen!
Jag vann med Mississippi och Elmer fick ett "Jävla skit ner!" för att citera Helena Lundbäck (OS i Sydney).
Men det gjorde absolut inget, för om det går lika bra i Uddevalla den 5 April så är jag färdigkvalad med båda två till CNC*

image188

Jag är så glad och nöjd att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen!
Det är bara så härligt!
Den här känslan vill jag spara och plocka fram när det behövs!

image187

Nu ska jag lyssna på bra musik och bara smälta dagen.
2008-03-15 @ 22:27:54 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Grattis och bra jobbat och imponerande och roligt och bäst och otroligt! C'est trés genial ca!

2008-03-15 @ 22:40:26
Sagt av: Anonym

oh emma!
GRATTIS GRATTIS!
du àr ju helt grym!
behòver du en groom en dag stàr jag fòrst i kò!

2008-03-16 @ 21:54:19
Sagt av: bell

oh emma!
GRATTIS GRATTIS!
du àr ju helt grym!
behòver du en groom en dag stàr jag fòrst i kò!

2008-03-16 @ 21:55:16
URL: http://bellahansson.blogg.se
Sagt av: bell igen

oj, det blev tvà..

2008-03-16 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0