Dunderkullen!

Nu har jag äntligen sett Dunderkullen.
Jättefint!
Och perfekta vädret!
Tur har vi!

image189

Jag fick hjälp att hitta dit. Hjälp av ledtrådar och lappar!
Älskar verkligen sånna här överaskningar och "skattletar" lekar!

Väl uppe väntade det här!

image190

Vad kan man mer önska sig en söndag?
Så där satt vi. Tittade på världen och lyssnade på en fin låtlista kallad "Kanske den här Emma?"

Fullkommligt älskar när varenda liten detalj är så påtänkt och planerad!
Det är så omtänksamt!

image191

Och när jag till och med får en present! En plåtburk! Ja, då ska det mycket till att göra det bättre!
Men det lyckades du ju med iallafall.

Så såg vi Pongo och de 101 Dalmatinerna och minndes varenda scen från när vi var små.
Dessutom har du världens mysigaste blåa pojkrum!
Jag skulle gärna stannat där och ta upp ena hälften av din säng.

"Du har kaksmulor till fräknar"
Det måste ju vara det finaste någonsin!

Tacktacktacktacktacktack!



Ja John, det här inlägget är till dig!
Det är ungefär det minsta jag kan göra...

Du är allt bra fin du!
2008-03-17 @ 19:00:22 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Men..ja Emma, jag kan inte se något av det jag gjorde till något som gjorde dagen bra. Det var bara du som gjorde dagen bra.

2008-03-17 @ 21:03:17
Sagt av: nathalie

åhå vad mysigt! älskar gammeldagsa plåtburkar. mumma och ja blair is the it.

2008-03-20 @ 08:12:39
URL: http://ruddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0