Vandringspris.

Jag tycker det är dålig stil när artister och liknande inte kommer för att ta emot sina pris.
Jag tycker faktiskt att det är jättedåligt. Någon har uttsett dem till årets bästa och så kommer de inte ens till prisutdelingen!

Men.
Nu har det hänt mig.
Sarpsborg og Omegn Rideklubb hade årsmöte en dag i Mars.
En dag i Mars när jag var i London.
Jag hade inte en aning om att klubben skulle ha årsmöte och jag hade en ännu mindre aning om att jag skulle få ett pris!

2007 års bästa Fälttävlansekipage.

Emma Gundersen och Mississippi.

Och jag var inte där!
Fyy vad dåligt!

Men, nu har jag fått mitt pris. Mitt namn är ingraverat och allt.
Det är verkligen otroligt smickrande att få priset som klubbens bästa fälttävlansryttare!
Så nästa år ska jag vara med på mötet så att jag kan ge det till den som vinner då!

2008-06-06 @ 11:44:22 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John

Seriöst! Om du inte visste så visste du inte! Men det är såklart synd att du missade det...



Och så ett grattis till dig för att du fick priset! Klubbens bästa fälttävlansryttare, sjukt bra!

2008-06-06 @ 12:14:03
Sagt av: Malin

Grattis emma ! vad glad jag blir !

2008-06-07 @ 12:30:51

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0