Tävling.

Söndag.
Tävling i Norge.

Jag och Mississippi, Mississippi och jag.

Det gick oväntat bra!
Efter att sista ekipaget gick i mål var det klart att jag hade lyckats rida till mig en tredjeplats!
Bästa junior.



Detta efter en dressyr som var godkänd, men inte mycket mer än så.
En hopprunda som var ok, men som inehöll ett riv.

Och så terrängen!
Oh! Detta underbara moment!

Det gick så himla bra! Jag tror absolut att det är en av mina bästa terrängrundor nånsin!
Det bara flöt på!

På kvällen ringde en journalist upp och ville ha en intervju.
Åh så kul!
Jag har aldrig blivit intervjuvad förut, så jag hoppas verkligen att jag svarade bra på frågorna.
2008-06-10 @ 21:57:44 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Bell

oh, grattis Emma!

vad duktig du är!

2008-06-11 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0