Kom igen Lena!

Idag var en slapp dag med frukost i sängen och that 70's show. Helt tills jag loggade in på msn och Mikaela undrade ifall jag ville följa med till Park för att fira Lena.

Hon har klarat körkortet!

Efter en del om och men så var det fixat och jag fick skynda mig.
Åkte bil med Lena in till stan!
Lena körde!
Åh! Vi har åkt bil tillsammans så många gånger, men den här gången körde hon.
Underligt! Men väldigt roligt!


Mikaela och Lena


Jag och min majssoppa och två av cirka tusen bröd jag åt.


Julia Och Denise var där.


Denise plockade en blomma i stadsparken och gav till Lena


Limevatten. Fint ord tycker jag.

I morrn tävlar jag.
Imorrn vill jag gå på Salem Al Fakir på The Cod.
Någon som är över 20 som kan ta med mig in?
2008-06-13 @ 23:09:49 Om mina vänner. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Åh, grattis till Lena! Eller ja, grattis och grattis; Bra jobbat av Lena!

2008-06-14 @ 01:36:31
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: daniel

hälsa grattis vetja!!

2008-06-14 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0