5...4...3...2...1...RID!

Oh!
Jag är helt galet superduper nöjd!
Vi klarade oss i mål alldeles felfritt!
Vi kom på 8:e plats av 17 stycken, men det var ju träningen som var det viktiga. Och det gick ju jättebra!
Felfritt! Herregud! Jag tror inte jag förstår!


Taggade till 1000! Jag var nervös. Väldigt nervös.


Hinder nummer 8.


Hinder nummer 9 a,b,c.


Hinder nummer 10 a,b,c.


Hinder nummer 13 a,b,c.


Hinder nummer 17.


Baksidan av hinder nummer 17. Danskan som senare visade sig vinna, och så jag.
Men hindret som satte fjärilar i magen på mig gick riktigt bra att hoppa.
Tur!





Duktiga Mississippi!
2008-06-15 @ 19:52:30 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Varför är du imponerad när någon kan spela ett instrument? Detta borde ju imponera dig nog för allting! Och det är DU som klarar det! Hur otroligt som helst! Och så klarar du det BRA också!

Hur bra som helst Emma! IMPONERAD!

2008-06-15 @ 22:10:40
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Bell

Duktiga Emma!

2008-06-15 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0