00.00

Nu slog det om till 00.00.
När jag är klar är det inte så längre.
Det vet jag.

Jag har ägnat dagen åt att läsa ut en bok, vara sjuk och sy en kjol.
Den är inte klar.
Men den kommer att bli det, så småningom.

Mamma sa att hon hade läst min blogg igår.
Hon sa att hon hade skrattat i två timmar.
Hon sa att hon tyckte att bilderna på alla bakverk och kakor var så väldigt fina.
Lägger jag upp många såna bilder?
Hon sa att det var jättefint.
Jag tror henne.
Men hon satt och läste och skrattade i två timmar.
Det oroar mig lite.

Men vad då då?
Jag lägger upp, alla får se.
Mamma också.
Och hon får skratta så mycket hon vill. Det är ju så trevligt att skratta ^^

Den här tjejen har min klänning.
Vi kan väl låtsas att det är jag?



Nu är klockan 00.07 - Natt.
2008-06-17 @ 00:07:45 Om saker jag gillar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Den röda kjolen?

Och flickan är inte så långt ifrån dig Emma!

Det tycker jag inte.



Jag har ingen aning om varför man känner igen Pete låten! För tro mig, det gör jag också vill jag lova! Och varför den är så bra...Jag vet inte. Jag vill bara ligga på en säng och lyssna på den, Smashing, Beg Steal And Borrow akustiskt och Lost Art Of Murder i en evighet. Eller en liten sådan iaf.

2008-06-17 @ 00:33:03
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: nathalie

hon är lik dig!

2008-06-17 @ 14:15:00
URL: http://ruddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0