Ullensaker.

Tävling.
Det gick väldigt oförskämt bra!

Elmer gick dressyr till 64% Det bästa någonsin!



Men.

Vi fick 4 riv i hoppningen. Så vi fick inte fortsätta.
Jag blev otroligt ledsen. Jag ville ju så gärna!

Jag är inte så proffsig att jag klarade av att ladda om ordentligt. Så det negativa föjlde med till Mississippi.
Men på något vis lyckades jag skärpa till mig såpass att hon gick till 66%. Bästa nånsin för mig!



Hoppningen var felfri och vi låg på tredjeplats. Otroligt.
Terrängen var sagolik!
Allt klaffade perfekt!
Vi var bara 10 sekunder ifrån att pricka tiden.

Mamma har allt på film.

VI åkte hemifrån kl 04.00 och var hemma 21.30 samma dygn. Det kan man kalla heldag.

Tack alla ni som orkar med mig.
Jag hade aldrig klarat av migsjälv.
2008-07-07 @ 11:30:11 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Ja det är jättebra att dem som är med dig på tävlingarna är som dem är! Det är nog väldigt bra faktiskt. Och bra är det att du och dina fina hästar är så bra också!

2008-07-07 @ 17:58:38
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0