Kan du digga det är locomotion!



Ohh!

Mitt kollage är klart.
Men det är långt ifrån det roligaste som har hänt idag!

Jag - Har - VIP - Biljett - Till - Håkan - Hellström - Och - Kent - I - Morgon - ! - ! - !

Jag tror inte mina öron!
Eller ögon!
Jag tror inte på nått!
Det kan inte vara sant. Det är för bra!

Jag har ingen aning om vad som kommer hända.
Det enda jag vet är att det är på Spa Hotellet och att vi ska vara där innan konserten och efter.
Och att jag ska gå med min finaste Veronica.
Och så vet jag att "det kan hända att de dyker upp".

Jaha?
Så det kan hända att jag äter middag med Håkan och Gilbert?
Så det kan hända att jag får efterfesta med killarna?
Så det kan hända att jag kan fråga varför Himmel Blå, Himmel Blå heter Himmel Blå, Himmel Blå?

Jag vet iallafall att jag ska se konserten.
Håkan för femte gången på 10 månader!

Jag dör lite grann!
2008-07-10 @ 22:27:53 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: sandra

du önskade en låt. varsågod: http://www.zshare.net/audio/15097470618599ac/

2008-07-11 @ 10:38:57
URL: http://niotillfem.devote.se
Sagt av: Malin

jag dör med dig , en bit av mig dör av ren lycka för din skull emma ! wow , helt coolt , konsitgt , eller bara wow .

2008-07-11 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0