John och Hanna!

Vi firade John och Hanna den 24.
Hanna fyllde ju då, och John fyllde den 22, så vi slog ihop det.

Park som vanligt.
Henrik, Joel, Marcus, Klara, John, Hanna, Marcus och jag var där.
Plus lite andra människor som kom och gick.

Vi åt mat och de myndiga drack alkohol.
Födelsedagsbarnen fick presenter. Hanna fick en t-shirt som jag hade skrivit "jag har kramat Håkan Hellström" på och John fick en ryggsäck med diverse förnödenheter i inför Peace and Love.




Henrik körde mig hela den krokiga vägen hem.
2008-07-02 @ 12:34:52 Om mina vänner. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Hmm...Min klocka och mitt hår är fint i alla fall. Kvällen var skoj! Tack för att du var där Emma

2008-07-02 @ 16:58:49
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0