Väskor, scarfar och massa andra fina saker!

Ja, jag handlade ju en del saker där i Stockholm, närmare bestämt

image109

Mina fyra nya väskor, jag älskar redan två av dem. De andra två har jag inte använt ännu.

image110

Astrid hade gjort klart ett halsband till mig! Hon är allt en liten ängel! De går att köpa på Tjallamalla.

image111

Min fantastiska espressokopp! Vem kan leva utan en guldig espressokopp?
Jag dricker aldrig espresso. Men jag måste ju ha en guldig espressokopp!

image112

Okej, jag har alltid gillat rosetter, men nu har jag verkligen en crush på rosetter i alla former och färger!

image113

5 kronor styck. Emma slår till. Så oerhört lättlurad är hon.

image114

Antikt, Gammalt och Nytt. En söt affär med "picky" personal (enligt Amelie) och smycken från golv till tak!
Jag har aldrig fått smycken i en så söt papperspåse förut.

image115

Scarfar! Man kan inte få för många!

image116

Två kjolar från Beyond Retro.

image117

En klänning från H&M.

image118

Två blusar, till vänster från H&M, den till höger från Lisa Larssons på Bondegatan.

image119

Svarta shorts med hög midja från Ida Sjöstedt

image120

Och en av denna världs finaste klänningar! Hämtad från 50-talet. Undrar vad den har varit med om...

image121

En superfin jacka, direkt från 60-talet. Oj vad fin den kommer bli till alla sommarnätter!

image122

Det är så sött att det heter "Virgin Wool" på Engelska och inte "Ren Ull" som på svenska.

image123

Jag fick tag på mina läppglans också! De luktar helt ljuvligt!
2008-02-22 @ 18:28:30 Om utsidan. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Jôhn!

GALET VILKA FINA GREJER JU!!!! oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj

2008-02-22 @ 18:39:48
Sagt av: Amanda

Fina grejer du har hittat! Rosetter funkar alltid.
Men man ser ju inte riktigt hur kappan och klänningen ser ut : )

2008-02-23 @ 17:55:17
URL: http://alisie.blogg.se
Sagt av: Johanna

guuud vad fint! jag vill också haa :D

2008-02-25 @ 16:24:18
URL: http://johannalinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0