Sannah Kvist

Det är inget speciellt med de här bilderna,
bara det att de är så otroligt speciella.
Vem som helst kan ta kort på en stol, eller en arm, eller ett hyreshus, men jag har aldrig sett det med så mycket kraft... eller själ... eller.. hmm... jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva.

Titta in själv!
Jag har suttit och tittat i flera timmar nu, och min hjärna är full av massa idéer och tankar!

image86

image87


image88

image89

image90

image91

image92

image93

image94

image95

image96

image97

image98

Nemen! Jens Lekman!
VA BRA RUUE!!
2008-02-16 @ 19:03:10 Om sånt som inspirerar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John

Jens ser lite...tjock ut.

Men alltså! Det är klart att du ska ha en blogg! Hur annars ska du kunna varsko oss andra om sådana häriga otroliga bilder!

2008-02-16 @ 20:13:48
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0