Peter Bjorn & John.

Well Well...

Här sitter jag och kan inte lägga upp mitt arbete på Fronter.
Jag får väl ta och skriva ut det så att Baatz kan få det i handen istället.
Hade det här varit för några timmar sedan hade jag blivit smått galen, på grund av att jag var trött, hungrig och ganska less.

MEN! Nu har jag bakat i 2 timmar och känner mig på väldigt bra humör!

Oj vad jag gillar att baka!
Och Oj vad jag tycker illa om Gert!

Men, nu vill jag inte tänka på honom och hans omdöme, han ska inte få dra ner min dag, så jag ska fortsätta att dagdrömma.

Dagdrömma som aldig förr!

image147

Dessutom är skivan Writers Block av Peter Bjorn & John fantastiskt bra!
Tack för det John!

Nu är det dags att rita något till min lilla mammis som fyller år i morgon... Känns lite som att gå på förskolan, när det enda ens föräldrar önskar sig är en teckning. Underbart, om du frågar mig!
2008-02-25 @ 20:23:22 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Han är verkligen ett sånt där monster i filmer som dödar alla små fina barn som leker och har kul, han hatar deras leenden! Hmm...Får nog skriva en liten saga om Gert tror jag, ifall han varit i en saga.
Peter, Björn & Jag är asbra! Håller med!

2008-02-25 @ 20:39:08
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0