Myspace.

Well.

Här kommer listan!
Bokmärkes listan på några av mina myspacesidor.

Kings Of Convenience

Stadt Land Fluss

Whitest Boy Alive

Cyrus Ashrafi

The Lost Patrol Band

Phoenix

Peter Bjorn & John

Dylan Mondegreen

Sondre Lerche

Teitur

Kimberly Linn

Emiliana Torrini

Ane Brun

Nina Kinert

Charlotte Gainsbourg

Rubies

Shout Out Louds

Marble

Cat Power

Magnet

Tiger Lou

Kate Nash

Erik Halldén

Keith John Adams

Spearmint

UK States

Penny Century

Autisterna

SoKo

Liza Manili & Le DanyWild

I?m From Barcelona

The Little Hands Of Asphalt

Acid House Kings

Feist

Cold Mailman

CSS

Ida Maria

Lykke Li

Matias Tellez

Mary Me Young

Nouvelle Vague

Those Dancing Days

Armand Mirpour

Florence Valentin

Loney, Dear

image155

Francoise Hardy
2008-02-28 @ 23:50:49 Om musik. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Gosh! Vad många! Jag ska bara lyssna på För Sent För Edelweiss 3000 gånger till, sen ska jag välja ut någon random länk. SPÄNNANDE

2008-02-29 @ 16:54:03
Sagt av: Daniel

Vet inte om denna kvinna var med men jag upptäckte henne idag: Mai heter hon.
www.myspace.com/lovemai
Riktigt mysig musik

2008-02-29 @ 22:37:01
Sagt av: Emma!

CRAP! Jag kan inte se hennes profil eftersom att hon inte "är min vän".. hmm.. jag har inte enns en myspace profil.. jaja.. jag kanske springer på hennen nån gång..

2008-02-29 @ 23:06:19
URL: http://pearldiver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0