Music Maestro!

En annan sak som är förunderligt bra med Stockholm, det är att affärerna spelar bra musik. Mest helatiden!

Lisa Larsson är en trevlig liten kvinna som har en yttepytte liten affär på Bondegatan.
Där trängs vintage klänningar, Paul and Joe toppar från början av 00-talet och en massa okända märken, men allt med hög kvalitet. Dessutom spelar hon musik från en gammal LP spelare eller en gammal radio. Hon sjunger med i den repiga 60-tals musiken, och efter ett tag i affären kan man inte annat än att hänga med. Det är så hemtrevligt.

Så en liten sammanfattning på affärsmusiken.

Okej, nu när jag ser det sammanfattat såg det ju inte så roligt ut. Men jag kommer inte ihåg all musik som spelades. Det var så mycket bra!

image125

Toksnygga omklädningsrum hos Urban Outfitters.
Bra musik också!
2008-02-22 @ 19:13:01 Om saker jag gillar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Jôhn!

Ja Can't Stand Me Now oooohhhh! Men du ska höra i London hos Urban Outfitters, FY SATAN!

2008-02-22 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0