Little miss Giggles!

Oj ojojj!

Jag satte mig vid datorn för att titta till min blogg och mitt senaste inlägg.
Jaha, två nya kommentarer. Från John och Malin kanske? Eller Isabelle..?

SANDRA!

NIOTILLFEM!

Jag trillade nästan av stolen, men då lyckades jag hoppa upp och hoppa runt i mitt rum istället, skrattade och dansade.
Råkade sätta en godis i halsen och började hosta medan jag skrattade. Oj oj. Det gick bra.

Men vilken överaskning!
Och Nathalie hade också lämnat kommentar! Oj oj!

Ja, för Sandra är ju som en flickidol. Det låter galet barnsligt, men ja.. jag är galet barnslig!
Jag älskar det!

image151

Karl Kwasny
2008-02-26 @ 22:53:23 Om sånt som inspirerar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John Kennedy

Så skoj, alltför skoj! Kul!

2008-02-26 @ 23:08:45
Sagt av: Misha

Fy vad söt du verkar. Låter lite som en reaktion jag skulle bete mig ganska likadant på. Fast det var ju en väldigt glansig fin rosett troits allt...

2008-02-27 @ 02:47:45
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Sagt av: nathalie

du e för söt!

2008-02-27 @ 17:35:45
URL: http://ruddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0