Leave us alone!

Ja, ibland skulle man allt bra gärna vilja vara nio år gammal, leka med sina kompisar och inte veta vad puberteten är förnågot.
Hade man haft tur hade man kanske haft föräldrar som tyckte att man skulle ha på sig fina kläder. Tillexempel en sån här t-shirt! Från Little Marc by Marc Jabobs

image41

Och vet du!
De borde faktiskt lämna oss ifred, så vi slipper säga till dem, och så att du slipper dra iväg med mig för att "jag ska låna en skiva" Men så länge de inte lämnar oss, så ja.. då får vi väl fortsätta att säga till dem att deras vänner är i biblioteket.

Det funkar ju!
2008-02-07 @ 15:23:35 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John

Det funkar galant. Det är värt att dem blir sårade i några minuter, förlåt till dem men så är det.
Jag vet inte, men detta inlägget har så starka poetiska drag! Jag vet inte vad det är! Det bara blev så! Alltså DITT inlägg, inte min kommentar

2008-02-07 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0