Ett... Två... Tre.. Fyra... Spring!

Nu är jag sådär obeskrivligt glad!
Av ingen anledning alls!

Det var så härligt att få träffa mina släktingar, titta på gamla dansklänningar, prata om resor, vara där.
Resa hem med en syster som lyssnade på min musik och gillade det.

Oj!

Jag är bara glad!

Run Run Run - Phoenix
Det är dagens låt också...

Och så hittade jag den här bilden också, och ja, det är nog ett av de sötaste fotona på mig.
Den får symbolisera lusten till ridnign och hästar, för den var väldigt påtaglig idag!

image146

Det är vår också!
Både på bilden och här!

Oj vad jag är glad!
2008-02-24 @ 20:33:46 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Jôhn!

Tycker du inte den symboliserar lusten till kläder också? Jag tycker nog allt det

2008-02-24 @ 21:31:40
Sagt av: Sarah

sött foto

2008-02-25 @ 09:17:10
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0