Önskelista julen 2008.

I år önskar jag mig detta.

En silvrig iPod Classic. 80 GB räcker långt...


Kragar, att ha till klänningar eller så.


Elins foto.

Tvåfärgade strumpbyxor från Chanel hade varit fint.



En fin gammaldags cykel! Med pakethållare och korg framtill.
Det blir bra att cykla till skolan med.



En Holga Edelweiss, som kan ta riktigt drömska bilder.

En jordglob. Precis som den här, ungefär...



Och slutligen, riktigt, ruskigt bra böcker. Tillexempel de här två...

    

Tack tack.
2008-12-03 @ 18:58:43 Om saker jag gillar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John

En klapp på ryggen och en kvast att sopa golvet med duger fint åt dig

2008-12-03 @ 19:18:52
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: Sophia J

Åh, den där jordgloben har jag oxå förälskat mig i!

2008-12-13 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0