Himmel Blå, Himmel Blå!

Det är såhär att jag gillar himlen och allt vad den gör.
(Himmlen och väder är inte samma sak! Kom ihåg det!)

Så jag har tagit kort på himlen hela året. Från början till slut.
Så här har min himmel sett ut i år

♥ Januari.



♥ Februari.



♥ Mars.



♥ April.



♥ Maj.



♥ Juni.



♥ Juli.



♥ Augusti.



♥ September.



♥ Oktober.



♥ November.



♥ December.



Och nu tycker jag att alla ska lyssna på Minnen av Aprilhimlen.
2008-12-26 @ 11:45:47 Om sånt som inspirerar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Viccan

Jösses det kunde bli värsta fina kalendern! så underbara bilder, Emma!!

2008-12-26 @ 12:16:05
Sagt av: John

En sån underbar idé! Gjorde du detta medvetet eller märkte du bara att du hade en väldans massa bilder på himmelen? Det är hur kul som helst i vilket fall! Timo himmelen och London himmelen kommer jag ihåg bäst

2008-12-26 @ 12:54:20
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/
Sagt av: kajsa

Helt jävla fantastiskt!

Jag brukar ta kort på;

a)flygplatser

b)lampor

c)streetart

Det kanske jag borde pyssla ihop ett inlägg med?

2008-12-26 @ 13:01:02
URL: http://aenigma.blogg.se/
Sagt av: Malin

Emma ! jag och yolanda har hittat tågbiljetter för knappt 500 kr tur och retur på sportlovet ! AAAAAH ! VI KOMMER ! vilken vecka har ni sportlov ?????? (svara i min blogg blir det lättast ^^)

2008-12-26 @ 20:43:18
Sagt av: Malin

men emma , vilket nummer kan jag ringa dig på ?

2008-12-27 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0