Nordic Baltic Eventing 2008

Det var så kul!
En av de bästa tävlingarna jag någonsin varit på!
Laget tog silver och alla var väldigt glada och nöjda.



Träning onsdag och torsdag.



Det var så himla fin utsikt där på Starum. Det låg alldeles vid Norges största sjö, Mjösa.





Vi (eller ja, mamma och de andra mammorna) sydde på flaggor och märken på alla jackor, schabrak och västar.



Henrikke och Timmie!



Dressyr med hatt och frack. Vi var först ut. Av all! På hela tävlingen!



Terrängen!
Det bästa jag har ridit nånsin! Alla språng var perfekta. 
Vi fick ett skitstopp på vattnet, men så är det.
Synd att det står en man ivägen på den här bilden.



Timmie och Wallaby.



Henrikke och Odysmer.



Ingeborg och Spot III



Jag och Mississippi på prisutdelningen.



Norges Junior/ Young Riderlag tog Silver.
Guldet gick till Sverige.



Detta var min och Mississippis sista tävling tillsammans.

Jag har lärt mig en massa under dessa två säsonger tillsammans med Mississippi och jag är väldigt tacksam för all hjälp jag har fått. Och alla upplevelser. Och alla nya vänner!

Nu får vi se hur hösten kommer att se ut.
2008-08-11 @ 21:48:44 Om hästar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: 0Stina

Vaf var det er sista tävling tillsammans?

2008-08-13 @ 11:42:38

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0