Åååh!!

Jag är hemma nu!
Jag har en MacBook nu!
Med trådlöst internet!
Så jag ligger i min säng och uppdaterar mig på allt som har hänt de senaste 5 dagarna.

För jag har ju varit på NBE.
Nordic Baltic Eventing.

Det gick väldigt väldigt bra!
Laget fick silvermedalj!

Vi var duktiga tycker jag.

I natt är det OS på tv.
Fälttävlan. Det börjar kl 03.00 och håller på till 06.00. 
Fint med så bra sändningstider tycker jag. 


Dag Albert - Midnight Blue III

And finally she found her sailordress.
2008-08-10 @ 23:52:44 Om mig. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John!

Oj silver! Gud så bra! och oj MacBook! Gud så kul!

2008-08-11 @ 16:08:35
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0