Ville!

Helt galet faktiskt!

När jag hoppade in i bilen efter en trevlig stund på Park med fina vänner hittar jag en ny vän!

Ville!

En dalmantiner!
Som ska bo hos oss för obestämd framtid.
Det galnaste med det här är att jag har önskat mig en dalmantiner sen jag såg Pongo och de 101 Dalmantinerna första gången. Och nu har jag en. Konstigt!

image302

Stort plus till denna dagen för all sol och för att jag kunde ta med mig Elmer ut på en fin tur kl 20.35!

Våren är här!
Love it!
2008-04-21 @ 22:58:09 Om saker jag gillar. Permalink


Kommentarer
Sagt av: John-John!

Men oj med oj! Vilken otrolig lycklig slump! Det måste jag få höra om imorgon!

2008-04-21 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0