Stockholm del 2.

Fredagen.
Det var en sån dag man ALDRIG skulle kunna beskriva med ett ord.
Eftersom att det hände så mycket och för att den var så himla himla bra!
Så nu ska jag försöka beskriva den med en massa ord och bilder, men ni som inte var med kommer ändå inte riktigt förstå hur bra den var!!!

Mailn ringer mig på morgonen och frågar om vi ska ses senare på dagen.
Självklart säger jag!

Så John och jag tar en sväng ut på stan för att titta lite.

image312

Det stod en jättesöt Vespa vid Mariatorget.

image313

och på Beyond Retro hittade vi en not so very hot ljusblå kostym.

Sen tog vi oss till Centralen för att möta Yollis och Malin.
Kramkalas!
Jag älskar att kramas!
Det var så längesen jag såg de här flickorna, och oj vad jag har saknat dem!

Vi gick igenom ett soligt Stockholm, genom gamla stan, över götgatan och ner på Medborgarplatsen.
Medborgarplatsen.
Platsen med alla uteseverade medborgare. Underbart!
Solen bara sken och sken och vi hade så kul och sa och gjorde en massa knäppa saker!
Malin köpte slajm i en leksaksaffär i gamla stan och Yollis ville ha en liten, liten resväska att ta med till Hultan.

Vi köpte kakor och begav oss till "Dräggparken".

image308

Mannen längst till höger i den här bilden hade en gitarr och han sjöng högt och ljudligt.
Det knäppaste han sjöng var "VEM HAR GLÖMT ATT SKRUVA PÅ LOCKET PÅ TANDKRÄMSTUBEN?!"
Vi tyckte om honom litegranna.

image309

Yollans partyfilt, kakor, cola, sol, vänner, park, massa massa prat.
Prat om "brorsor", måsdrottningen, vår undergång, festivaler, pojkar, fester, krokodiler, drägg, musik och en massa annat galet. Jag vet inte vart alla timmarna tog vägen.

image310

Yollis och slajmet.

image311

Partypose!
Yollis och Malin. Söta flickor!
 
image314

Kvällen innebar sushi middag med famlijen, godis och en Disneyfilm!
Pinocchio, lika hemsk som den var när man var liten, om inte värre!
2008-04-22 @ 23:11:16 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Malin

aaah , jag sitter här hemma och kan inte sluta le när jag läser det här emma ! helt underbart , det var en sådan tokigt bra dag det där ! ååh , jag blri så glad ! :)

2008-04-23 @ 10:52:43
Sagt av: nathalie

åh sweet dag! älskar vespan. btw påminner kostymen om dum dummare haha

2008-04-23 @ 16:37:01
URL: http://ruddy.blogg.se
Sagt av: John!

Ja gode Gud bakom ratten vilken bra dag det var! Verkligen verkligen verkligen!

2008-04-23 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0