Håkan!

Nu har vi skapat några minnen av Aprilhimlen.

image280

Himlen i Göteborg var blå med lite fluffiga moln på.
Scandinavium var SMÄCKFULLT!
Vi slogs verkligen av hur mycket folk det var. Och då var klockan inte mer än 20 i 20.

image281

En av vakterna sa åt oss att sätta oss på våra platser, så vi gjorde det. Vi trodde att vi skulle behöva sitta där och vänta länge, men det behövde vi inte! Bandet och Håkan gjorde entré vid 20.00.

Den här videon är inte speciellt bra, men den visar ändå lite av stämmningen. Jag grät och skakade när Bandet och Håkan gick på scenen!
(partiet där det blir svart är bara så eftersom att jag kramade Hanna och John då)



En liten, liten bit av Ramlar.



Låtlistan var helt O-T-R-O-L-I-G-!

Tro & tvivel
Ramlar
Dom kommer kliva på dig igen
Brännö serenad
Långa vägar
Minnen av aprilhimlen
13
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Hurricane Gilbert
Inte skyldig nån nåt
Mitt Gullbergskaj paradis
Klubbland
Jag vill ha allting
Gårdakvarnar och skit
Känn ingen sorg för mig Göteborg
En vän med en bil
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Extranummer:
Nu kan du få mig så lätt
För en lång lång tid
En midsommarnattsdröm
Kom igen Lena
Vi två 17 år

Och så berättade han en massa fina saker emellan några låtar. Han berättade om när han satt i sitt fönster som liten och drömde om vad som fanns på andra sidan skogen på utsidan, och om hur han skrev av facit i matteboken när han var 17 år. Sånna saker. Sånt som gör att det känns så personligt.

Vi var helt uppe i varv och hoppade runt i Göteborg och dansade och sjöng. Våra röster var helt förstörda, men vi var så lyckliga! Eller som Hanna sa; "Om mitt hjärta skulle sluta slå nu så skulle jag inte bekymra mig så mycket, jag är så lycklig just nu!" Så himla fint sagt, och det sammanfattar känslan väldigt bra!

Sen åt vi glass och gick till Centralstationen genom ett nattvarmt Göteborg.

image283

image282

Jag Älskar Ben & Jerry!

image285

Jag ville ha den här, men den var HÅRT fasttejpad. Det var faktiskt den enda Håkan planchen vi såg i stan, vi kom fram till att alla de andra var nertagna av söta Håkanfans.

image286

Det blommade i Göteborg!

Bussresan hem var ganska underhållande! Busschauffören hade något av den skönaste humorn jag har blivit utsatt för. Och med tanke på att hela bussen var full av beusade och trötta men glada människor blev det hela bara bättre!

image287

Hanna! John!
Tack för en underbar kväll och natt!

Och tack

Fina Fina Håkan!
2008-04-13 @ 22:32:58 Om äventyr. Permalink


Kommentarer
Sagt av: Malin

glad , jag blir så glad !
och jag önskar ingenting mer än att jag skulle få gå jag med !

2008-04-14 @ 09:14:37
Sagt av: John-John Kennedy

Åh Gud! Minnen minnen minnen! Helt oförglömligt roligt och underbart och alla andra fina ord man kan komma att tänka på!

2008-04-14 @ 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Du:
Kom ihåg mig?

(bry dig inte om det här fältet):

Hitta till dig:

Från dig till mig:

Trackback
RSS 2.0